Lovitură dată de Barcelona! Camp Nou își schimbă numele pentru un contract uriaș de sponsorizare

Formația catalană a ajuns la un acord cu compania Spotify, care va fi sponsorul Barcelonei în următoarele trei sezoane. Negocierile au început în urmă cu câteva luni, iar anunțul oficial ar urma să fie făcut astăzi, anunță RAC1, potrivit Marca.

Spotify, noul sponsor al Barcelonei: 280 de milioane € în trei sezoane

În urma acestei înțelegeri, Spotify va deveni sponsorul principal atât pentru echipa masculină a Barcelonei, cât și pentru cea feminină, iar formația catalană ar urma să încaseze nu mai puțin de 280 de milioane de euro pentru cei trei ani de contract.

Înțelegerea prevede și schimbarea numelui legendarului stadion al Barcelonei. Pe lângă „Camp Nou”, în noua denumire oficială va apărea și numele noului sponsor, anunță sursa citată.

Spotify este o companie suedeză de servicii de streaming audio, care a fost fondată în 2006. Directorul executiv este Daniel Ek, care are o avere estimată la 3,1 miliarde dolari.

Actualul sponsor principal al Barcelonei este Rakuten, companie cu care catalanii își vor încheia contractul la finalul acestui sezon. Colaborarea a început în 2017 și prevedea inițial venituri de 55 milioane de euro pe sezon pentru formația de pe Camp Nou.

Cu rezultate modeste în acest sezon, Barcelona va încerca să prindă un loc de Champions League, în prezent ocupând locul 4 în La Liga. Formația antrenată de Xavi va întâlni Napoli, pe 17, respectiv 24 februarie, în play-off-ul Europa League, LIVE pe Pro X și VOYO.