Printează acest articol Printează acest articol

Răspunsul Kaufland : „magazinul se află în plin proces de recrutare”

Kaufand România a trimis către Ziarul de Vaslui un răspuns cu privire la situația întâlnită ieri, în supermarketul din Vaslui, unde timpul la case era de aproximativ 40 de minute.

„Ne pare rău pentru situația descrisă ce a avut loc în magazinul Kaufland Vaslui, în cursul zilei de ieri, 14.02.2018, în jurul orei 14:30. Vă asigurăm că ne dorim să fie una singulară și facem toate eforturile în acest sens.
Pentru a răspunde numărului în creștere de clienți, magazinul se află în plin proces de recrutare, iar persoanele interesate de oferta noastră de angajare se pot adresa la Biroul de Informații. Tot aici, clienții pot solicita garanția rapidității la case dacă timpul de așteptare la case a fost mai mult de 5 minute şi nu au fost toate casele deschise, garanție pecare am acordat-o ieri clienților care au solicitat-o.
Luăm foarte în serios sesizările clienților noștri și vă asigurăm de întreaga disponibilitate, corectitudine și transparență în remedierea promptă a oricărei neplăceri.

Suntem la dispoziția clienților în fiecare zi la Biroul de Informații din magazin sau la numărul de telefon gratuit 0800.080.888, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 20.00 și sâmbătă de la 8.00 – 17.00.”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *