INFORMARE

AQUAVAS SA reaminteste uitilizatorilor faptul ca, cantitatea de apă facturată depinde de corectitudinea transmiterii consumurilor, starea instalațiilor comune ale scării și posibilele intervenții ale  persoanelor neautorizate pentru repararea instalațiilor.

Pentru a se controla de catre utilizatori eventualele diferente intre indexul inregistrat de catre  contorul de bransament al operatorului si suma indexurilor contorilor individuali ai utilizatorilor, colocatarii, împreună cu reprezentantul legal al locatarilor din Asociația de proprietari – au obligația legală de a lua toate măsurile, astfel încât toată cantitatea de apa furnizată în condominiu (bloc, scară) să ajungă la utilizatori, evitând apariția diferențelor dintre înregistrarea contorului de branșament și suma consumatorilor de pe acel branșament, intrucat diferentele trebuiesc  facturate în totalitate  către utilizatori.

Soluțiile pentru eliminarea diferențelor de consumuri, ce cauzează neplăceri utilizatorilor, constau în implicarea activă a cetățenilor prin constituirea locatarilor (utilizatorilor) în asociații de proprietari, prin reabilitarea instalațiilor interioare ale scărilor de bloc și prin montarea contorilor cu citire la distanță ( pentru fiecare apartament din scara/blocul .. )

În acest sens, Aquavas SA vine în sprijinul cetățenilor cu propunerea de a înființa parteneriate cu utilizatorii de servicii de alimentare cu apă și canalizare pentru rezolvarea problemelor mai sus enunțate.