ANUNŢ – Primăria Gârceni

COMUNA GÂRCENI cu  sediul în sat Gârceni , comuna Gârceni, jud. Vaslui scoate la concurs urmatoarele posturi pentru constituirea echipei de implementare a proiectului  “Gârceni:Eu decid!depus prin  Programul Dezvoltare locală,reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor ”finanțat prin Granturile SEE și Norvegiene  2014-2021 :

  • Responsabil ocupare  -1  post  pe o perioadă  determinată de 21 luni, normă parțială de 3 h/zi(63 ore/lună)
  • Expert achiziții  -(1 post pe o perioadă  determinată de 12 luni,normă  parțială de 3 h/zi(63 ore/lună )

Documentele necesare:

  1. Cererea de înscriere  
  2. CV-ul în  format Europass , datat şi semnat;
  3. Originalul şi copia actului de identitate (CI/BI, certificat de naştere, certificat de căsătorie, după caz;
  4. Originalul şi copia carnetului de muncă şi/sau adeverinţe care atestă experienta profesionala specifica;
  5. Originalele şi copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi cele care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
  6. Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către o unitate sanitară abilitată, în original. Aceasta conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de ministerul Sănătăţii;

(actele originale de la pc. 3, 4, si 5 vor fi prezentate în vederea conformităţii copiilor cu acestea).

Atributii posturi;

Detaliere atributii

  • Responsabil ocupare  –  post  pe o perioadă  determinată de 21 luni, normă parțială de 3 h/zi (63 ore/lună).

Calificare, experienţă şi abilităţi necesare postului

·        Studii superioare în domeniu educației;

·        Mai   puțin   de   5   ani   de experiență

·        Comunicare   și   relaționare interpersonală, organizarea resurselor și stabilirea priorităților;

·        Cunoștințe operare PC;

·        Abilitatea de a colecta date, de a le centraliza si de a le prezenta sub   formă  de rapoarte;

·        Capacitatea de a evalua și a lua decizii.

Sarcinile principale:

-Monitorizează desfășurarea serviciilor de consiliere profesională;

− Participă la întocmirea unei metodologii de furnizare a serviciilor de orientare și consiliere profesională, respectiv a metodologiei de organizare a târgului de job-uri;

− Participă la orientarea și consilierea profesională a persoanelor vulnerabile din grupul țintă și întocmirea traseului de dezvoltare personală și profesională;

− Monitorizează desfășurarea în condiții optime a târgului de job-uri;

− Verifică și coordonează participarea membrilor grupului țintă la programul de formare profesională de tip calificare, consilierea profesională și la târgul de job-uri;

-Menține legătura cu furnizorul de organizare sesiuni de consiliere, informare și mediere pe piața muncii și de organizare a târgului de job-uri;

− Organizarea resurselor și stabilirea priorităților aferente activității de ocupare pe piața muncii;

− Colaborează cu ceilalți experți;

− Potrivit atribuțiilor sale, participă la atingerea obiectivelor orizontale ale proiectului;

− Participă la ședințele și la evenimentele proiectului, asigurând alături de echipa de implementare realizarea activităților;

− Raportează managerului de proiect, rezultatele obținute lunar;

− Monitorizează activitatea și progresul persoanelor din grupul țintă;

− Asigură feedback-ul permanent pe parcursul desfășurării activităților de consiliere;

− Stabilește orarul, planificarea Programului activităților de consiliere;

− Informează echipa de management a proiectului, despre problemele în legătură cu prezenta grupului țintă la program

− Arhivează produsele activității GT pentru valorificarea si verificarea lor ulterioară;

− Execută orice alte activități, dispoziții ce au legătură directă cu activitățile din proiect și sunt necesare îndeplinirii indicatorilor

-Identifica locurile de munca disponibile si contacteaza potentialii angajatori in vederea angajarii membrilor GT

− Mentine legătura cu AJOFM Vaslui si informeaza grupul tinta priviind locurile de munca vacante sii evenimentele organizate de aceasta institutie.

− Stabileste intalniri iintre membrii grupului tinta si potentialii angajatori.

− In urma activititatilor de informare si consiliere, analizeaza, in functie de preferinte/calificari, optiunile posibile la nivelul grupului tinta.

− Identifica persoanele de contact ale potentialilor angajatori, face fise ttelefonice si stabileste intalniri in vederea ocuparii posturilor de munca vacante.

− Organizarea intalnirilor intre anagajatori si oamenii interesati de respectivele pozitii.

− Mentine contactul cu ITM Vaslui in vederea monitorizarii angajatilor din grupul tinta

  • Expert achiziții   -1  post  pe o perioadă  determinată de 12 luni, normă parțială de 3 h/zi (63 ore/lună).

Calificare, experienţă şi abilităţi necesare postului

− Studii superioare

− Competente in domeniul achizitiilor

− Cel putin 1 an de experienta

− Promptitudine si eficienta în realizarea responsabilitatilor;

− Capacitate de a lucra individual şi în echipă;

− Deprinderi excelente de comunicare, inclusiv de relaţionare interpersonală;

− Cunoaşterea foarte bună a utilizării calculatorului, în special programele Word şi Excel.

Sarcinile principale

− Organizează şi desfăşoară procedurile de achiziţii publice

− Răspunde de întocmirea documentaţiei de atribuire în

vederea organizării şi desfăşurării procedurilor de achiziţii publice;

− Asigură derulează procedurilor de achiziţie publică, cu respectarea legislaţiei în vigoare;

− Întocmeşte dosarul achiziţiei publice;

− Face demersurile necesare înregistrării contractelor de achiziţie după ce acestea au fost semnate de parti, conform legislatiei în vigoare, coroborat cu graficul de activităţi din proiect;

− Informeaza managerul de proiect şi echipa de proiect despre orice încălcare a reglementarilor legale privind procedurile în domeniul achiziţiilor publice.

− Întocmeşte rapoarte şi analize privind achiziţiile publice în cadrul proiectului;

− Asigură păstrarea confidenţialităţii documentelor realizate în domeniul achiziţiilor publice, conform reglementărilor legale în vigoare;

− Raspunde fata de finantator pentru toate activitatile ce cad in sarcina lui pe perioada de implementare a proiectului si pentru eventualele nereguli constatate ulterior în cadrul domeniului său de activitate

− Colaborează cu ceilalţi membri ai echipei de proiect

Probe stabilite pentru concurs :

  • selectie de dosare
  • probă scrisă  ;
  • interviu,  cu subiecte din tematica aprobată

BIBLIOGRAFIE/TEMATICA

BIBLIOGRAFIE:Accesați:

  • https://dezvoltare-locala.frds.ro/apelul-cresterea-incluziunii-si-abilitarea-romilor/

Descărcați Documente  actualizate  în urma publicării Corrigendumului nr. 1/11.03.2021.

  • ”Manualul de implementare al proiectelor”, programul “Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor” finanțat prin Granturile SEE și Norvegiene 2014-2021

Concursul se va desfăşura  începând cu  data de 25.03.2022, ora .10,00 la sediul Primăriei comunei Gârceni  , judeṭul   Vaslui .

Dosarele de concurs   se  primesc la sediul  Primăriei comunei Gârceni  , judeṭul   Vaslui , până la data de  18.03.2022 , ora 10.00, când expiră termenul limită de  depunere  a  dosarelor.  Persoana care  asigură  secretariatul  comisiei  de concurs este  Dădăi Valeriu   , telefon 0235/347273.

Primar ,                                                                                               Secretar  general  ,

Scutelnicu Sorin -Gheorghe-Gabriel  ,                                                      Dădăi  Valeriu ,