ANUNŢ – Primăria Gârceni
COMUNA GÂRCENI cu sediul în sat Gârceni , comuna Gârceni, jud. Vaslui scoate la concurs urmatoarele posturi pentru constituirea echipei de implementare a proiectului “Gârceni:Eu decid!depus prin ”Programul Dezvoltare locală,reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor ”finanțat prin Granturile SEE și Norvegiene 2014-2021 :
- Responsabil ocupare -1 post pe o perioadă determinată de 21 luni, normă parțială de 3 h/zi(63 ore/lună)
- Expert achiziții -(1 post pe o perioadă determinată de 12 luni,normă parțială de 3 h/zi(63 ore/lună )
Documentele necesare:
- Cererea de înscriere
- CV-ul în format Europass , datat şi semnat;
- Originalul şi copia actului de identitate (CI/BI, certificat de naştere, certificat de căsătorie, după caz;
- Originalul şi copia carnetului de muncă şi/sau adeverinţe care atestă experienta profesionala specifica;
- Originalele şi copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi cele care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
- Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către o unitate sanitară abilitată, în original. Aceasta conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de ministerul Sănătăţii;
(actele originale de la pc. 3, 4, si 5 vor fi prezentate în vederea conformităţii copiilor cu acestea).
Atributii posturi;
Detaliere atributii
- Responsabil ocupare – post pe o perioadă determinată de 21 luni, normă parțială de 3 h/zi (63 ore/lună).
Calificare, experienţă şi abilităţi necesare postului
· Studii superioare în domeniu educației;
· Mai puțin de 5 ani de experiență
· Comunicare și relaționare interpersonală, organizarea resurselor și stabilirea priorităților;
· Cunoștințe operare PC;
· Abilitatea de a colecta date, de a le centraliza si de a le prezenta sub formă de rapoarte;
· Capacitatea de a evalua și a lua decizii.
Sarcinile principale:
-Monitorizează desfășurarea serviciilor de consiliere profesională;
− Participă la întocmirea unei metodologii de furnizare a serviciilor de orientare și consiliere profesională, respectiv a metodologiei de organizare a târgului de job-uri;
− Participă la orientarea și consilierea profesională a persoanelor vulnerabile din grupul țintă și întocmirea traseului de dezvoltare personală și profesională;
− Monitorizează desfășurarea în condiții optime a târgului de job-uri;
− Verifică și coordonează participarea membrilor grupului țintă la programul de formare profesională de tip calificare, consilierea profesională și la târgul de job-uri;
-Menține legătura cu furnizorul de organizare sesiuni de consiliere, informare și mediere pe piața muncii și de organizare a târgului de job-uri;
− Organizarea resurselor și stabilirea priorităților aferente activității de ocupare pe piața muncii;
− Colaborează cu ceilalți experți;
− Potrivit atribuțiilor sale, participă la atingerea obiectivelor orizontale ale proiectului;
− Participă la ședințele și la evenimentele proiectului, asigurând alături de echipa de implementare realizarea activităților;
− Raportează managerului de proiect, rezultatele obținute lunar;
− Monitorizează activitatea și progresul persoanelor din grupul țintă;
− Asigură feedback-ul permanent pe parcursul desfășurării activităților de consiliere;
− Stabilește orarul, planificarea Programului activităților de consiliere;
− Informează echipa de management a proiectului, despre problemele în legătură cu prezenta grupului țintă la program
− Arhivează produsele activității GT pentru valorificarea si verificarea lor ulterioară;
− Execută orice alte activități, dispoziții ce au legătură directă cu activitățile din proiect și sunt necesare îndeplinirii indicatorilor
-Identifica locurile de munca disponibile si contacteaza potentialii angajatori in vederea angajarii membrilor GT
− Mentine legătura cu AJOFM Vaslui si informeaza grupul tinta priviind locurile de munca vacante sii evenimentele organizate de aceasta institutie.
− Stabileste intalniri iintre membrii grupului tinta si potentialii angajatori.
− In urma activititatilor de informare si consiliere, analizeaza, in functie de preferinte/calificari, optiunile posibile la nivelul grupului tinta.
− Identifica persoanele de contact ale potentialilor angajatori, face fise ttelefonice si stabileste intalniri in vederea ocuparii posturilor de munca vacante.
− Organizarea intalnirilor intre anagajatori si oamenii interesati de respectivele pozitii.
− Mentine contactul cu ITM Vaslui in vederea monitorizarii angajatilor din grupul tinta
- Expert achiziții -1 post pe o perioadă determinată de 12 luni, normă parțială de 3 h/zi (63 ore/lună).
Calificare, experienţă şi abilităţi necesare postului
− Studii superioare
− Competente in domeniul achizitiilor
− Cel putin 1 an de experienta
− Promptitudine si eficienta în realizarea responsabilitatilor;
− Capacitate de a lucra individual şi în echipă;
− Deprinderi excelente de comunicare, inclusiv de relaţionare interpersonală;
− Cunoaşterea foarte bună a utilizării calculatorului, în special programele Word şi Excel.
Sarcinile principale
− Organizează şi desfăşoară procedurile de achiziţii publice
− Răspunde de întocmirea documentaţiei de atribuire în
vederea organizării şi desfăşurării procedurilor de achiziţii publice;
− Asigură derulează procedurilor de achiziţie publică, cu respectarea legislaţiei în vigoare;
− Întocmeşte dosarul achiziţiei publice;
− Face demersurile necesare înregistrării contractelor de achiziţie după ce acestea au fost semnate de parti, conform legislatiei în vigoare, coroborat cu graficul de activităţi din proiect;
− Informeaza managerul de proiect şi echipa de proiect despre orice încălcare a reglementarilor legale privind procedurile în domeniul achiziţiilor publice.
− Întocmeşte rapoarte şi analize privind achiziţiile publice în cadrul proiectului;
− Asigură păstrarea confidenţialităţii documentelor realizate în domeniul achiziţiilor publice, conform reglementărilor legale în vigoare;
− Raspunde fata de finantator pentru toate activitatile ce cad in sarcina lui pe perioada de implementare a proiectului si pentru eventualele nereguli constatate ulterior în cadrul domeniului său de activitate
− Colaborează cu ceilalţi membri ai echipei de proiect
Probe stabilite pentru concurs :
- selectie de dosare
- probă scrisă ;
- interviu, cu subiecte din tematica aprobată
BIBLIOGRAFIE/TEMATICA
BIBLIOGRAFIE:Accesați:
- https://dezvoltare-locala.frds.ro/apelul-cresterea-incluziunii-si-abilitarea-romilor/
Descărcați Documente actualizate în urma publicării Corrigendumului nr. 1/11.03.2021.
- ”Manualul de implementare al proiectelor”, programul “Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor” finanțat prin Granturile SEE și Norvegiene 2014-2021
Concursul se va desfăşura începând cu data de 25.03.2022, ora .10,00 la sediul Primăriei comunei Gârceni , judeṭul Vaslui .
Dosarele de concurs se primesc la sediul Primăriei comunei Gârceni , judeṭul Vaslui , până la data de 18.03.2022 , ora 10.00, când expiră termenul limită de depunere a dosarelor. Persoana care asigură secretariatul comisiei de concurs este Dădăi Valeriu , telefon 0235/347273.
Primar , Secretar general ,
Scutelnicu Sorin -Gheorghe-Gabriel , Dădăi Valeriu ,