Anunț concurs – posturi vacante echipă de proiect
COMUNA GÂRCENI cu sediul în sat Gârceni , comuna Gârceni, jud. Vaslui scoate la concurs urmatoarele posturi pentru constituirea echipei de implementare a proiectului ”Programul Dezvoltare locală,reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor ”finanțat prin Granturile SEE și Norvegiene 2014-2021 :
- 1. Coordonator proiect – 1 post, pe o durata determinată(perioada de implementare a proiectului), cu norma partiala de 4 ore/zi (84 ore/luna)
- Responsabil financiar/contabil proiect – 1 post, pe o durata determinată(perioada de implementare a proiectului), cu norma partiala de 2 ore/zi (42 ore/luna)
- Asistent manager -1 post, pe o durata determinată(perioada de implementare a proiectului), cu norma partiala de 4 ore/zi (84 ore/luna)
- Responsabil măsuri sociale și medicale– 1 post, pe o durata determinată(perioada de implementare a proiectului), cu norma partiala de 3 ore/zi (63 ore/luna)
- -1 post, pe o durata determinată(perioada de implementare a proiectului), cu norma partiala de 3 ore/zi (63 ore/luna)
- -1 post, pe o durata determinată(perioada de implementare a proiectului), cu norma partiala de 3 ore/zi (63 ore/luna)
Documentele necesare:
- Cererea de înscriere
- CV-ul în format Europass , datat şi semnat;
- Originalul şi copia actului de identitate (CI/BI, certificat de naştere, certificat de căsătorie, după caz;
- Originalul şi copia carnetului de muncă şi/sau adeverinţe care atestă experienta profesionala specifica;
- Originalele şi copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi cele care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
- Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către o unitate sanitară abilitată, în original. Aceasta conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de ministerul Sănătăţii;
(actele originale de la pc. 3, 4, si 5 vor fi prezentate în vederea conformităţii copiilor cu acestea).
Calificările minime solicitate pentru ocuparea posturilor sunt următoarele:
1.Coordonator proiect
-Studii superioare și formări suplimentare specifice domeniului de activitate al postului;
− Mai puțin de 5 ani de experiență în activități de management/ coordonare/implementare;
− Cunoștințe solide de management;
− Cunoștințe solide de operare PC: Word, Excel,Power Point
2.Responsabil financiar/contabil proiect
-Studii superioare economice de lungă durată;
− Deprinderi excelente de comunicare, inclusiv de relaționare interpersonală;
− Cunoașterea foarte bună a utilizării calculatorului, în special programele Word şi Excel.
3.Asistent manager
− Studii superioare;
− Cunoaşterea legislaţiei specifice proiectelor finanţate din fonduri structurale;
− Cunoştinţe de management, calităţi şi aptitudini manageriale;
− Promptitudine şi eficienţă în realizarea activităţilor;
− Corectitudine, fidelitate şi păstrarea confidenţialităţii;
− Capacitate de a lucra individual, cât şi în echipă;
− Deprinderi excelente de comunicare, inclusiv de relaţionare interpersonală;
− Cunoaşterea foarte bună a utilizării calculatorului, în special programele Word şi Excel
4.Responsabil măsuri sociale și medicale
-Studii superioare;
− Mai puțin de 5 ani de experiență;
− Comunicare și relaționare interpersonală, organizarea resurselor și stabilirea priorităților;
− Cunoștințe operare PC;
− Abilitatea de a colecta date,de a le centraliza si de a le prezenta sub formă de rapoarte;
-Capacitatea de a evalua și a lua decizii.
5.Responsabil activități extracurriculare
-Studii superioare
-Mai puțin de 5 ani de experiență;
− Comunicare și relaționare interpersonală, organizarea resurselor și stabilirea priorităților;
− Cunoștințe operare PC;
− Abilitatea de a colecta date,de a le centraliza si de a le prezenta sub formă de rapoarte;
− Capacitatea de a evalua și a lua decizii.
6.Responsabil ocupare
-Studii superioare;
− Mai puțin de 5 ani de experiență;
− Comunicare și relaționare interpersonala, organizarea resurselor și stabilirea priorităților;
-Cunoștințe operare PC;
– Abilitatea de a colecta date, de a le centraliza si de a le prezenta sub forma de rapoarte;
-Capacitatea de a evalua si a lua decizii
Probe stabilite pentru concurs :
- selectie de dosare
- probă scrisă ;
- interviu, cu subiecte din tematica aprobată
BIBLIOGRAFIE/TEMATICA
BIBLIOGRAFIE:Accesați:
Descărcați Documente actualizate în urma publicării Corrigendumului nr. 1/11.03.2021.
Datele despre concurs
Concursul va avea 3 etape:
- selectie de dosare
- probă scrisă din tematica aprobată;
- interviu.
Concursul se va desfăşura începând cu data de 12.01.2022, ora .10,00 la sediul .Primăriei comunei Gârceni , judeṭul Vaslui .
Dosarele de concurs se primesc la sediul Primăriei comunei Gârceni , judeṭul Vaslui , până la data de 06.01.2022 , ora 10.00, când expiră termenul limită de depunere a dosarelor. Persoana care asigură secretariatul comisiei de concurs este Rusu Gabriela , telefon 0235/347273.
Primar , Secretar general ,
Scutelnicu Sorin -Gheorghe-Gabriel , Dădăi Valeriu ,