Anunț concurs – posturi vacante echipă de proiect

COMUNA GÂRCENI cu  sediul în sat Gârceni , comuna Gârceni, jud. Vaslui scoate la concurs urmatoarele posturi pentru constituirea echipei de implementare a proiectului  ”Programul Dezvoltare locală,reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor ”finanțat prin Granturile SEE și Norvegiene  2014-2021 :

  1. 1.    Coordonator proiect  – 1 post, pe o durata determinată(perioada  de implementare a proiectului), cu norma partiala de 4 ore/zi (84 ore/luna) 
  •  Responsabil  financiar/contabil proiect  – 1 post, pe o durata determinată(perioada  de implementare a proiectului), cu norma partiala de 2 ore/zi (42 ore/luna) 
  • Asistent  manager -1 post, pe o durata determinată(perioada  de implementare a proiectului), cu norma partiala de 4 ore/zi (84 ore/luna) 
  • Responsabil măsuri  sociale și  medicale– 1 post, pe o durata determinată(perioada  de implementare a proiectului), cu norma partiala de 3 ore/zi (63 ore/luna) 
  • -1 post, pe o durata determinată(perioada  de implementare a proiectului), cu norma partiala de 3 ore/zi (63 ore/luna)
  •   -1 post, pe o durata determinată(perioada  de implementare a proiectului), cu norma partiala de 3 ore/zi (63 ore/luna) 

Documentele necesare:

  1. Cererea de înscriere  
  2. CV-ul în  format Europass , datat şi semnat;
  3. Originalul şi copia actului de identitate (CI/BI, certificat de naştere, certificat de căsătorie, după caz;
  4. Originalul şi copia carnetului de muncă şi/sau adeverinţe care atestă experienta profesionala specifica;
  5. Originalele şi copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi cele care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
  6. Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către o unitate sanitară abilitată, în original. Aceasta conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de ministerul Sănătăţii;

(actele originale de la pc. 3, 4, si 5 vor fi prezentate în vederea conformităţii copiilor cu acestea).

        Calificările minime solicitate pentru ocuparea posturilor sunt următoarele:

1.Coordonator proiect 

-Studii superioare și formări suplimentare specifice domeniului de activitate al postului;

− Mai puțin de 5 ani de experiență în activități de management/ coordonare/implementare;

− Cunoștințe solide de management;

− Cunoștințe solide de operare PC: Word, Excel,Power Point

   2.Responsabil  financiar/contabil proiect 

-Studii superioare economice de lungă durată;

− Deprinderi excelente de comunicare, inclusiv de relaționare interpersonală;

− Cunoașterea foarte bună a utilizării calculatorului, în special programele Word şi Excel.

3.Asistent  manager

− Studii superioare;

− Cunoaşterea legislaţiei specifice proiectelor finanţate din fonduri structurale;

− Cunoştinţe de management, calităţi şi aptitudini manageriale;

− Promptitudine şi eficienţă în realizarea activităţilor;

− Corectitudine, fidelitate şi păstrarea confidenţialităţii;

− Capacitate de a lucra individual, cât şi în echipă;

− Deprinderi excelente de comunicare, inclusiv de relaţionare interpersonală;

− Cunoaşterea foarte bună a utilizării calculatorului, în special programele Word şi Excel

4.Responsabil măsuri  sociale și  medicale

-Studii superioare;

− Mai puțin de 5 ani de experiență;

− Comunicare și relaționare interpersonală, organizarea resurselor și stabilirea priorităților;

− Cunoștințe operare PC;

− Abilitatea de a colecta date,de a le centraliza si de a le prezenta sub formă de rapoarte;

-Capacitatea de a evalua și a lua decizii.

5.Responsabil activități extracurriculare

-Studii superioare

-Mai puțin de 5 ani de experiență;

− Comunicare și relaționare interpersonală, organizarea resurselor și stabilirea priorităților;

− Cunoștințe operare PC;

− Abilitatea de a colecta date,de a le centraliza si de a le prezenta sub formă de rapoarte;

− Capacitatea de a evalua și a lua decizii.

6.Responsabil ocupare 

-Studii superioare;

− Mai puțin de 5 ani de experiență;

− Comunicare și relaționare interpersonala, organizarea resurselor și stabilirea priorităților;

 -Cunoștințe operare PC;

 – Abilitatea de a colecta date, de a le centraliza si de a le prezenta sub forma de rapoarte;

 -Capacitatea de a evalua si a lua decizii

Probe stabilite pentru concurs :

  • selectie de dosare
  • probă scrisă  ;
  • interviu,  cu subiecte din tematica aprobată

BIBLIOGRAFIE/TEMATICA

BIBLIOGRAFIE:Accesați:

Descărcați Documente  actualizate  în urma publicării Corrigendumului nr. 1/11.03.2021.

Datele despre concurs

Concursul va avea  3 etape:

  • selectie de dosare
  • probă scrisă din tematica aprobată;
  • interviu.

Concursul se va desfăşura  începând cu  data de 12.01.2022, ora .10,00 la sediul .Primăriei comunei Gârceni  , judeṭul   Vaslui .

Dosarele de concurs   se  primesc la sediul  Primăriei comunei Gârceni  , judeṭul   Vaslui , până la data de  06.01.2022 , ora 10.00, când expiră termenul limită de  depunere  a  dosarelor.  Persoana care  asigură  secretariatul  comisiei  de concurs este  Rusu Gabriela  , telefon 0235/347273.

Primar ,                                                                                                   Secretar  general  ,

Scutelnicu Sorin -Gheorghe-Gabriel  ,                                                             Dădăi  Valeriu ,