Kaufland Vaslui: Clientul nostru, fraierul nostru
Nervi întinși la maximum și zeci de minute petrecute la coadă, în fața caselor de marcat. Fiind cel mai mare supermarket din zonă, zeci de vasluieni își fac nervi zilnic la cumpărături. Totul pare că este o bătaie de joc, având în vedere că, aproape în fiecare zi, sute de clienți se ingrămădesc la două, trei case de marcat, pe când magazinul dispune de 12.
Un vasluian, cititor al ziarului nostru, ne-a descris nebunia de astăzi din Kaufland, unde coada s-a întins până în centrul magazinului:
“In data de 14 februarie 2018, in jurul orei 14:30, am intrat în magazin împreună cu soția mea pentru a face niște cumpărături. Dupa ce am pus în coș toate produsele necesare, ne-am îndreptat spre casele de marcat. Când am ajuns la locul cu pricina, nu-mi venea să cred…coada se întindea până în mijlocul magazinului. Mai rău decât atât, cele trei casiere se certau cu oamenii, fără nici o nerușinare! Din 12 case, erau deschise doar trei! Trei case și peste 100 de oameni îngrămădiți! Am așteptat mai bine de 40 de minute până să ajung să îmi fie scanate produsele. Când am întrebat-o pe doamna casieră de ce s-a ajuns la situația asta, mi-a spus scurt că nu sunt angajați! Este ultima oară când voi mai merge în Kaufland dupa aceasta experiență, unde am pierdut 40 de minute din timpul meu liber”
Reprezentații Kaufland nu au dorit să-și exprime telefonic un punct de vedere, indicându-ne în schimb o adresă de e-mail, de unde momentan nu am primit un răspuns. În momentul în care vom primi punctul de vedere al celor de la Kaufland, îl vom publica.
Personal, consider ca sunt nenumarate metode prin care se pot rezolva astfel de situatii, in afara de cele in care ne putem comporta ca niste animale fara ratiune, tipand la casierii care nu au nici o vina sau o vreo putere in a influenta lipsa de respect sau de corectitudine.
Lumea nu stie decat sa comenteze si atat. Voi credeti ca e chiar asa usor cum pare? Toti criticati dar nu va si intrebati daca e vina noastra,a angajatilor,stiti decat sa va bateti joc de noi si sa ne faceti in toate felurile pentru ca Kaufland va permite. Eu unul v-as da un sut in fund chiar daca as pierde clientu,decat sa va las sa luati in batjocura angajatii.
Fix despre ce vorbesc si oamenii astia pe aici. Mentalitate de angajat kaufland! Mai Alex, lumea nu ar mai comenta daca voi ati fi competenti. Dar vezi tu, nici nu stii sa scrii prea corect, nu-mi imaginez ca ai fi in stare sa-ti faci treaba prea bine
Multi pensionari cu gura mare
Au uitat cand stateau cu noptile pentru un pachet de carne.cozi interminabile pentru 2lde ulei…ehe ..avem memoria scurta ….nu mai avem timp ca suntem oameni de afaceri!!
Adevarat ca esti un vasluian cu 2 lei in buzunar?! Ai o mentalitate de taran sarac si asa o sa ramai! Mai iesi putin din Vaslui, te rog….
Nu va suparati, asa este, dar si clientii sunt obraznici.Dau indicatii si lectii si se poarta urat cu angajatii care n-au nici o vina ca este lipsa de pesonal.Oare nu se intelege ca in Romania nu mai are cine munci? Am vazut cozi in Italia de 10 m dar nu apostrofa nimeni cu nimic, la noi in schimb toata lumea e desteapta….sa-mi fie cu iertare …..
Gresiti aici. In italia sunt cozi deoarece e multa lume, dar acolo cat o fi coada de mare nu stai atat cat spune domnul in articol. Se deschid toate casele de marcat si e fluida treaba, mai mult de 10 minute maxim nu exista
nu au angajati pentru ca sunt prost platiti ,a lucra cu publicul nu e asa usor ….
Sa vedeti la Lidl in gara cozi. In Marea Britanie cand se aduna mai mult de 4 oameni se deschide automat o casa. In romania pana nu isi bat joc de tine pe banii tai nu se simt bine